Apie mus Kontaktai Pristatome per5darbo dienas!
Prekės

Pirkinių filtras:

Spalva:


Sudėtis:

Akrilanas
Akrilinis mikropluoštas
Alpakų vilna
Angoros vilna
Bambukas
Dralonas
Jauna vilna
Kašmyro vilna
Linas
Medvilnė
Merinosų vilna
Metalinis siūlas
Metalizuotas siūlas
Mocheris
Nailonas
Natūrali, nedažyta vilna
Nesiplaušuojantis akrilanas
Poliamidas
Poliesteris
Šilkas
Vilna
Virdžinijos vilna
Viskozė
Polipropilenas
Egipto medvilnė

Gamintojas:

Susisiekite su mumis

+370 698 34334 info@midara.lt

Prekių pirkimo – pardavimo taisyklės

Prekių pirkimo – pardavimo taisyklės

1. Bendrosios nuostatos

1.1 Šios Pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) jas akceptavus Pirkėjui (susipažinus su Taisyklėmis bei pažymėjus varnelę prie teiginio „Susipažinau su „www.e-midara.lt“ taisyklėmis ir su jomis sutinku“) yra teisiškai privalomas dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir Pardavėjo teises ir pareigas, tarpusavio įsipareigojimus ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant prekes „e-midara.lt“ internetinėje parduotuvėje.

1.2 Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Apie bet kokius pakeitimus, taisymus ar papildymus prisiregistravęs Pirkėjas bus informuojamas prisijungimo „e-midara.lt“ puslapyje metu ir, norėdamas apsipirkti šioje internetinėje parduotuvėje, privalės iš naujo akceptuoti pakeistas Taisykles.

1.3 Internetinės parduotuvės „e-midara.lt“ prekyba vykdoma tik Lietuvos, Latvijos ir Estijos Respublikų  teritorijose.

1.4 Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, išsirinkęs perkamą (as) prekę(es) ir suformavęs prekių krepšelį, paspaudžia nuorodą „Patvirtinti“.

2. Pirkėjo teisės ir pareigos

2.1. Pirkėjas, akceptuodamas Taisykles, patvirtina, kad, Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka jis turi teisę sudaryti tokią sutartį ir atitinkamai pirkti prekes „e-midara.lt“ internetinėje parduotuvėje.

2.2. Pirkėjas užsakydamas prekes, atitinkamuose Pardavėjo pateikiamuose informacijos laukuose turi nurodyti prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus savo asmens duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir elektroninio pašto adresą.

2.3. Jei pasikeičia Pirkėjo Pardavėjui pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją apie pasikeitusius savo duomenis tinkalpyje nustatytoje Pirkėjo anketos formoje „Mano duomenys“ ar tinklapyje nurodytais Pardavėjo kontaktiniais duomenimis.

2.4. Pirkėjas privalo asmeniškai priimti užsakytas prekes. Jei pirkėjas pageidauja, kad jo įsigytas prekes priimtų tretysis asmuo, šio asmens duomenis privalo nurodyti pastabose, užsakinėdamas prekes.

2.5. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

2.6. Jei Pirkėjas prieš pristatant prekes nebuvo už jas sumokėjęs užsakyme nurodytos sumos, Pirkėjas privalo už prekes sumokėti kurjeriui, prekių priėmimo – perdavimo metu.

2.7. Atsiimdamas pristatytas prekes Pirkėjas ar Pirkėjo Taisyklėse nustatyta tvarka nurodytas asmuo privalo su savimi turėti asmens dokumentą.

2.8. Jei Pirkėjas pageidauja siuntą gauti po darbo valandų pagal šių Taisyklių 6.4 punktą, Pirkėjas privalo pažymėti pastabą užsakinėdamas prekes.

2.9. Pirkėjas, priimdamas užsakytas prekes, privalo apžiūrėti ar prekių įpakavimas yra nepažeistas bei pasirašyti sąskaitą faktūrą ar prekių priėmimo-perdavimo aktą. Jeigu Pirkėjas pastebėjo, kad prekių įpakavimas yra pažeistas,Pirkėjas privalo įsitikinkinti, ar nepažeista užsakyta prekė. Jei prekė yra pažeista, Pirkėjas privalo nepriimti siuntos, ant sąskaitos faktūros ar priėmimo perdavimo akto pažymėti, kad prekė yra pažeista bei informuoti Pardavėją tinklapyje e-midara.lt nurodytais kontaktiniais duomenimis.

2.10. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už jo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.

2.11. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei www.e-midara.lt teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie internetinės parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju

2.12. Pirkėjas patvirtindamas šias Taisykles sutinka, jog jo Pardavėjui perduoti asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo elektroninėje parduotuvėje www.e-midara.lt, Pardavėjo veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais.

2.13. Pirkėjas, sutikdamas, kad jo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje tikslu, taip pat sutinka, kad jo nurodytais elektroninio pašto adresu ir telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, kurie būtini prekių užsakymui įvykdyti.

2.14. Pirkėjas, nepageidaujantis, kad jo elektroninio pašto adresas būtų tvarkomas tiesioginės rinkodaros tikslu, turi įeiti į anketos skyrių „Mano duomenys“, nuimti varnelę prie teiginio “Noriu gauti naujienos el. paštu” ir paspausti nuorodą “Patvirtinti”. Pirkėjas, nepageidaujantis, kad jo telefono numeris būtų tvarkomas tiesioginės rinkodaros tikslu, turi informuoti apie tai Pardavėją, Pardavėjo tinklapyje nurodytu elektroninio pašto adreso išsiųsdamas pranešimą.


3. Pardavėjo teisės ir pareigos

3.1 Pardavėjas turi teisę vienašališkai nutraukti pirkimo – pardavimo sutartį ir anuliuoti užsakymą, jei Pirkėjas, pasirinkęs apmokėti už prekes elektronine bankininkyste ar mokėjimo pavedimu, nesumoka už prekes per 7 (septynias) darbo dienas nuo užsakymo pateikimo dienos.

3.2 Pardavėjas turi teisę vienašališkai nutraukti pirkimo – pardavimo sutartį ir anuliuoti užsakymą kai Pirkėjas yra pasirinkęs apmokėti už prekes grynaisiais pinigais prekių priėmimo - perdavimo metu, o Pardavėjui kyla neaiškumų dėl užsakyme pateiktos informacijos ir Pardavėjas negali susisiekti su Pirkėju per 7 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo dienos.

3.3 Pardavėjas,negalėdamas pristatyti Pirkėjo užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką prekę. Jei pasiūlyta prekė Pirkėjui netinka ir jis atsisako priimti pasiūlytą prekę, Pardavėjas įsipareigoja per 7 darbo dienas grąžinti Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus.

3.4 Pardavėjas įsipareigoja pristatyti užsakytas prekes per 5 darbo dienas po apmokėjimo už užsakytas prekes, jei Pirkėjas pasirinkęs apmokėti už prekes elektronine bankininkyste ar mokėjimo pavedimu. Jei Pirkėjas pasirinkęs apmokėti už prekes grynaisiais pinigais prekių priėmimo - perdavimo metu, Pardavėjas įsipareigoja pristatyti užsakytas prekes per 5 darbo dienas nuo prekių užsakymo pateikimo dienos. Jei pristatymas užtruktų ilgiau nei 5 darbo dienas, Pardavėjas įsipareigoja raštiškai pranešti Pirkėjui apie pasikeitusį pristatymo terminą.


3.5 Pardavėjas patvirtina, jog Pirkėjo nurodyti asmens duomenys bus tvarkomi tik prekių ir paslaugų pardavimo elektroninėje parduotuvėje www.e-midara.lt, Pardavėjo veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros (išskyrus atvejus, kai Pirkėjas Taisyklėse nurodyta tvarka praneša, kad nepageidauja, jog jo asmens duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslu) tikslais. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti Pirkėjo asmens duomenų tretiesiems asmenims, išskyrus Pardavėjo partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar kitas, su Pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu susijusias paslaugas. Visais kitais atvejais Pirkėjo asmens duomenys tretiesiems asmenims gali būti atskleidžiami tik LR teisės aktų numatyta tvarka.

3.6  Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

3.7 Jei Pardavėjo internetinėje parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.

3.8  Pardavėjas susidarius svarbioms aplinkybėms gali laikinai arba iš viso nuktraukti internetinės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.

4. Prekių grąžinimas

4.1.  Pirkėjas turi teisę per 14 darbo dienų nuo prekių gavimo dienos nutraukti pirkimo – pardavimo sutartį ir grąžinti prekes Pardavėjui prieš tai informavus rašytine forma ir suderinus telefonu +370 616 77411  Prekes galima grąžinti, jei prekės nebuvo sugadintos, prekių prekinė išvaizda nepasikeitė, prekių originali pakuotė tvarkinga, prekės yra tos pačios komplektacijos, prekės yra nenaudotos. Tinkamos kokybės prekės gali būti grąžinamos vadovaujantis "Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258".

4.2. Tuo atveju, kai Pirkėjas e-midara.lt internetinėje parduotuvėje įsigyja prekių komplektą ir vadovaudamasis Taisyklėse numatyta teise pageidauja atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties tam tikros (tam tikrų) prekės (prekių) atžvilgiu, jis privalo grąžinti Pardavėjui visą prekių komplektą, t.y. Pirkėjas tokiu atveju gali pasinaudoti Taisyklėse numatyta teise tik visų komplekte esančių prekių atžvilgiu. Tuo atveju, kai bent viena iš komplekte esančių prekių neatitinka Taisyklėse nustatytų reikalavimų, Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti grąžinamą prekių komplektą.
4.3. Visas kokybiškų prekių keitimo arba grąžinimo metu atsiradusias siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas. Jei prekės yra keičiamos arba grąžinamos dėl netinkamos kokybės arba buvo gautos ne tos prekės, tuomet visas keitimo arba grąžinimo metu atsiradusias prekių pristatymo išlaidas apmoka Pardavėjas.
4.4.Grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats į Pardavėjo parduotuves adresais: 
Savanorių pr. 49/2, LT-03130 Vilnius, Lietuva. Tel.: + 370 5 2338049 Darbo laikas: I - V 10 - 19 h. VI 10 - 15 h.,
Aušros g. 63 LT-28188 Utena, Lietuva, Tel.: + 370 616 26802, Darbo laikas: I- V 9:30 - 17 h., VI 9:30 - 12 h.,
V. Kudirkos g. 51, LT-68250 Marijampolė, Lietuva, Tel.: +370 65232444, Darbo laikas: I - V 9 - 17 h., VI 9 - 13 h.
Taikos g. 1-28, LT-40112 Kupiškis, Lietuva, Tel.: + 370 616 26803, Darbo laikas: I - V 9 - 16:30 h. VI 9 - 12 h.;
Arba atsiųsti naudojantis savo pasirinkto kurjerio paslaugomis. Tuo atveju, kai prekė grąžinama Taisyklių p. 4.1 nustatyta tvarka, Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos. Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(-es) sumokėtus pinigus. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą.


 4.5 Jei Pirkėjas nutraukia prekių pirkimo – pardavimo sutartį pagal 4.1 punkte numatytas sąlygas, Pardavėjas, gavęs grąžinama prekę, įsipareigoja per 15 darbo dienų grąžinti Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus.
4.6.  Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių,  jei Pirkėjas nesilaiko Taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.


5. Apmokėjimas už prekes

5.1 Visos Prekių kainos yra pateiktos su pridėtinės vertės mokesčiu (PVM).

5.2 Pirkėjas gali atsiskaityti už prekes bankine kortele pristatymo metu, mokėjimo pavedimu, internetine bankininkyste. Pirkėjas, pasirinkęs atsiskaitymą bankine kortele pristatymo metu Lietuvos Respublikoje moka 2,50 eur  pinigų administravimo mokestį, Latvijos ir Estijos Respublikose – 3.00 eur mokestį.

5.3 Pirkėjas, norėdamas prekes atsiimti "Midara" parduotuvėje adresu,  Savanorių pr.49/2 LT-03130; Vilnius, už pirkinį turi atsiskaityti elektroninės bankininkystės būdu. Atsiskaitymas  prekių atsiėmimo metu parduotuvėje - negalimas.

6. Prekių pristatymas

6.1 Užsakytos prekės Lietuvos Respublikos teritorijoje yra pristatomos per siuntų tarnybą (kurjerius) , AB Lietuvos paštas, į  "Omniva" paštomatus,  DPD paštomatus,  LP EXPRESS paštomatus  ir į D.Vilnonio įmonės  "Midara"  parduotuvę Vilniuje, adresu,  Savanorių pr.49/2 LT-03130.

6.1.1  Prekių pristatymas per siuntų tarnybą (kurjerius) yra nemokamas, jeigu užsakymo suma yra 50 eurų ar didesnė. Jei užsakymo suma 30-50 eurų, pristatymo mokestis yra 2,50 eurų, jei užsakymo suma iki 30 eurų - pristatymo mokestis 4,00 eurai. Prekių pristatymas į Kuršių Neriją per siuntų tarnybą kainuoja 40 eurų.. Pinigų administravimo mokestis 2,50 euro, nepriklausomai nuo užsakymo sumos, atsiskaitant kurjeriui bankine kortele atsiimant prekes.
6.1.2. Prekių pristatymas AB "Lietuvos paštas" yra nemokamas, jeigu užsakymo suma yra 50 eurų ar didesnė. Jei užsakymo suma 30-50 eurų, pristatymo mokestis yra 2,50 euro, jei užsakymo suma iki 30 eurų, pristatymo mokestis 3,50 euro. Prekių pristatymas į Kuršių Neriją per AB "Lietuvos paštas" yra nemokamas, jeigu užsakymo suma yra 50 eurų ar didesnė. Jei užsakymo suma 30-50 eurų, pristatymo mokestis yra 2,50 euro, jei užsakymo suma iki 30 eurų, pristatymo mokestis 3,50 euro.

6.1.3. Prekių pristatymas per "Omniva" paštomatus yra nemokamas, jeigu užsakymo suma yra 50 eurų ar didesnė. Jei užsakymo suma 30-50 eurų, pristatymo mokestis yra 2.00 eurai, jei užsakymo suma iki 30 eurų - pristatymo mokestis 3 eurai. Pinigų administravimo mokestis 2,50 euro, nepriklausomai nuo užsakymo sumos, atsiskaitant  bankine kortele atsiimant prekes.
6.1.4.Prekių pristatymas per DPD  paštomatus yra nemokamas, jeigu užsakymo suma yra 50 eurų ar didesnė. Jei užsakymo suma 30-50 eurų, pristatymo mokestis yra 2.00 eurai, jei užsakymo suma iki 30 eurų - pristatymo mokestis 3 eurai. Pinigų administravimo mokestis 2,50 euro, nepriklausomai nuo užsakymo sumos, atsiskaitant  bankine kortele atsiimant prekes.
6.1.5. Prekių pristatymas per LP EXPRESS paštomatus yra nemokamas, jeigu užsakymo suma yra 50 eurų ar didesnė. Jei užsakymo suma 30-50 eurų, pristatymo mokestis yra 2.00 eurai, jei užsakymo suma iki 30 eurų - pristatymo mokestis 3 eurai. Pinigų administravimo mokestis 2,50 euro, nepriklausomai nuo užsakymo sumos, atsiskaitant  bankine kortele atsiimant prekes.
6.1.6. Užsakytas bei apmokėtas prekes galima nemokamai atsiimti Pardavėjo parduotuvėje adresu: 
Savanorių pr. 49/2, LT-03130 Vilnius, Lietuva. Tel.: + 370 5 2338049 Darbo laikas: I - V 10 - 19 h. VI 10 - 15 h.,

Užsakytas prekes būtina atsiimti ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas, skaičiuojamas nuo Pardavėjo patvirtinimo, kad užsakymas jau paruoštas, gavimo momento. Prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo arba asmuo, nurodytas užsakymo pateikimo metu. Atsiimant prekes, būtina su savimi turėti ir Pardavėjo darbuotojui pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).

6.2  Užsakytos prekės Latvijos ir Estijos  Respublikų  teritorijose yra pristatomos į "Omniva" paštomatus ir DPD paštomatus.
6.2.1. Prekių pristatymas į "Omniva" ir DPD  paštomatus Latvijoje, jei užsakymo suma yra iki 50 eurų, pristatymo mokestis yra 10 eurų, jei užsakymo suma yra 50 eurų ir daugiau - pristatymo mokestis 8 eurai. Pinigų administravimo mokestis 3.00 euro, nepriklausomai nuo užsakymo sumos, atsiskaitant  bankine kortele atsiimant prekes
6.2.2.Prekių pristatymas į "Omniva" ir DPD paštomatus Estijoje, jei užsakymo suma yra iki 50 eurų, pristatymo mokestis yra 12  eurų, jei užsakymo suma yra 50 eurų ir daugiau - pristatymo mokestis 10 eurų. Pinigų administravimo mokestis 3.00 euro, nepriklausomai nuo užsakymo sumos, atsiskaitant  bankine kortele atsiimant prekes


6.3 Prieš pristatant prekes Pirkėjas yra informuojamas SMS žinute užsakymo pateikimo metu nurodytu numeriu. Siunta yra įteikiama asmeniškai ant jos nurodytam asmeniui, kai jis pateikia asmens tapatybę patviritnantį dokumentą.

6.4 Pirkėjui pageidaujant, siunta gali būti pristatyta po darbo valandų - nuo 18.00 iki 22.00 val į 10 miestų (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Alytus, Marijampolė, Tauragė, Telšiai, Utena).


7. Garantijos

7.1 Pardavėjo parduodamoms prekėms yra suteikiama gamintojo garantija. Garantinis terminas yra nurodytas prie parduodamų prekių, taip pat garantiniuose talonuose.

7.2 Netinkamos kokybės prekę Pirkėjo pasirinkimu Pardavėjas įsipareigoja: pakeisti į tinkamos kokybės prekę; pašalinti prekės trūkumus arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

7.3 Jei prekės trūkumai atsirado dėl to, kad pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami. 

7.4 Daiktų trūkumai šalinami, daiktai keičiami, grąžinami vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. Birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 "Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo" patvirtintomis Daiktų grąžinimo taisyklėmis.

8. Informacijos siuntimas

8.1 Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo regitracijos anketoje nurodytu elektroniniu paštu ir, Taisyklėse nurodytais atvejais - telefonu, nurodytais registracijos metu.

8.2 Pirkėjas kreipiasi į Pardavėją nurodytais kontaktais – tel.: + 861677411, el. paštu midara@midara.lt

9. Baigiamosios nuostatos

9.1 Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius

9.2 Šioms taisyklėms yra taikoma Lietuvos Respublikos teisė

9.3 Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.